Vajon tényleg igazuk lesz azoknak, akik szerint a nyomtatott könyv el fog tűnni a jövőben, ugyanis a mai fiatalok, akik az internet korában születtek, nem olvasnak könyvet, csak a képernyőt bámulják egész nap? Évente több tízezer kiadott könyv jelenik meg a piacon, s ezért nagy kihívást jelent mind a nemzetközi, mind a hazai kínálatban megleli a gyöngyszemeket. Vajon miképpen lehet eligazodni a könyvek szinte végtelennek tűnő kínálatában? Ludvig Orsolyával az adásban elsősorban a legkisebb olvasókra koncentrálunk. A végén fogadjátok szeretettel szubjektív könyvajánlónkat.
Házigazda: Dr. Kiss-Kozma Georgina, az Ifjúságkutató Intézet kutatásvezetője
Vendég: Ludvig Orsolya Stefanie, a Libri marketing és kommunikációs igazgatója, az MCC Vállalati Kommunikáció Műhely vezetője.