Olajos Boglárka vagyok, a Budapesti Corvinus Egyetem nemzetközi gazdálkodás szakos hallgatója. A MCC Juniorképzésére 2020-ban nyertem felvételt, melyet követően két évig a Média Iskola tagja voltam. 2023 szeptemberétől a Vállalati Kommunikáció Műhelyben kutatok. A kultúra és a népművészet mindig fontos szerepet töltöttek be az életemben, mely motivációként szolgált, amikor az MCC-ben részt vettem egy népművészet ápolásával foglalkozó diákprojekt megalapításában. A kultúra iránti szeretetem, az egyetemi tanulmányaim keretein belül végzett marketing specializációm, illetve a Média Iskolás múltam ötvözeteként kulturális kommunikációval, kulturális marketinggel szeretnék foglalkozni, kutatási témám pedig Párizs és Budapest kulturális intézményeinek márkázása.
Kutatási téma:
Párizs és Budapest kulturális intézményeinek márkázása
A kutatás célja, hogy a párizsi kulturális intézményeket (színházak, operák, múzeumok, galériák stb.) megvizsgálva leírja és elemezze azok márkázási modelljét, majd a budapesti kulturális intézményeket szintén megvizsgálva összehasonlítsa a két főváros intézményeinek márkázását és annak sikerességét. A budapesti intézmények elemzése után a kutatás azonosítja azok hiányosságait és fejlesztésre szoruló területeit. A kutatás az alapos vizsgálatok alapján javaslatokat tesz a budapesti intézmények márkázásának fejlesztésére, javítására a Franciaországban jól működő példák és gyakorlatok alapján.